نوشته شده توسط : محمد

همان طور که می دانید امکان دانلود ویدئو از سایت های اشتراک ویدئو نظیر یوتیوب امکان پذیر نبوده و برای این کار باید از نرم افزارهایی که به این منظور طراحی شده اند , استفاده نمایید. ویدمیت نام نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه دانلود ویدئو و موسیقی از اینترنت می باشد که برای دستگاه های اندروید ارائه شده است. توسط این نرم افزار می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن فیلم ها و آهنگ های موردنظر خود را از سایت های اشتراک فیلم مختلف نظیر Vimeo , YouTube , Dailymotion , SoundCloud , Metacafe دریافت نمایید. کاربران این نرم افزار این امکان را دارند که ویدئوها و موسیقی های موردنظر خود را با توجه به نیاز خود در کیفیت های دلخواه دریافت کنند.

 

دانلود Vidmate

اینستاگرام اندروید

 



:: برچسب‌ها: دانلود ویدئو , دانلود فیلم , دانلود کلیپ از اینترنت در اندروید , ویدمیت , نرم افزار سیگنال مسنجر , صداگذاری روی ویدئو , نرم افزار زاپیا ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود Telegram 4.2.2 – اپلیکیشن تلگرام برای اندروید

با نرم افزار تلگرام نارنجی برای اولین بار تلگرام را به صورت فارسی و همراه با امکان تماس صوتی تجربه کنید. تلگرام فارسی نارنجی یک مسنجر قدرتمند ، رایگان و بسیار عالی بر پایه ی نسخه اصلی تلگرام می باشد که توسط کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است. این نرم افزار که با تمرکز بر روی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است , به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا تصاویر ، ویدئوها ، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستان خود در هر کجای این کره ی خاکی که باشند ارسال کنند.

 

تلگرام فارسی

دانلود تلگرام فارسی

 

مسنجر لاین

 



:: برچسب‌ها: تلگرام فارسی , تلگرام صوتی , تلگرام نارنجی , دانلود تلگرام نارنجی , تلگرام , لاین ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
آموزش تصویری تغییر شماره تلفن در تلگرام بدون حذف اطلاعات اکانت
Last Seen در تلگرام برچسبی است که در زیر نام کاربر در صفحه چت نمایش داده می شود و زمان آخرین ورود کاربر به نرم افزار تلگرام را نمایش می دهد. در مسنجر تلگرام شما این امکان را دارید که این برچسب را مخفی کنید و به فعالیت خود در تلگرام بدون این که دیگران از آنلاین بودن شما مطلع شوند , در ادامه با دانلودیها همراه باشید.
 


:: برچسب‌ها: آخرین بازدید تلگرام , مسنجر تلگرام , تلگرام لست سین , آموزش تلگرام , نرم افزار تلگرام , ترفند تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود imo 9.8.000000008171 - مسنجر ایمو برای اندروید

Imo Messenger for Desktop یک ابزار پیام رسانی پرطرفدار و قدرتمند برای سیستم عامل ویندوز و دیگر پلتفرم های موجود می باشد. توسط این نرم افزار می توانید برای دوستان و خانواده خود به صورت کاملا رایگان پیام های متنی ارسال کنید و یا با آن ها تماس های صوتی و تصویری رایگان برقرار کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه نرم افزار ایمو مسنجر را برای سیستم عامل ویندوز به صورت کاملا رایگان در ادامه مطلب از وب سایت اپلیکیشن ها دریافت کنید.

دانلود ایمو برای اندروید

اپلیکیشن ایمو

ایمو اندروید



:: برچسب‌ها: ایمو مسنجر , دانلود ایمو ویندوز , پیام رسان , اندروید , ایمو دسکتاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 582
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
دانلود بلواستکس BlueStacks 2.0.8.5638 - نرم افزار شبیه ساز اندروید روی ویندوز
BlueStacks یک نرم افزار قدرتمند و با استفاده آسان برای اجرای انواع برنامه ها و بازی های سیستم عامل اندروید بر روی کامپیوتر به صورت تمام صفحه می باشد. هم چنین با دانلود بلواستکس این امکان را دارید که اپلیکیشن های اندروید ذخیره شده روی هاردیسک خود را به سادگی در محیط نرم افزار اجرا کنید و این بدین معنی است که بدون داشتن یک گوشی اندروید می توانید از اپلیکیشن های اندرویدی استفاده کنید. کنترل اکثر بازی ها و برنامه های اندروید می تواند توسط موس انجام شود که این درست مانند زمانی است که روی صفحه گوشی خود به صورت لمسی از این برنامه ها استفاده می کنید. نرم افزار بلواستکس هم چنین یک ابزار جداگانه مهم برای همگام سازی خودکار برنامه ها , به روز رسانی ها , عکس ها و پیام ها بین گوشی هوشمند و کامپیوتر در اختیار شما قرار می دهد. به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از برنامه نیاز به یک حساب گوگل دارید که پس از نصب برنامه از شما درخواست خواهد شد و از این طریق می توانید آخرین بازی ها و برنامه های موجود در گوگل پلی را نیز دانلود کنید.
 
دانلود بلواستکس برای کامپیوتر
دانلود بلواستکس برای ویندوز


:: برچسب‌ها: اجرای اندروید در ویندوز , بلواستکس , دانلود نرم افزار , شبیه ساز اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 635
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود Telegram Farsi 3.10.2 – اپلیکیشن تلگرام فارسی برای اندروید

Telegram Farsi یک مسنجر فوق العاده سریع , ساده , ایمن و کاملا رایگان برای سیستم عامل اندروید است که در طراحی آن بیشتر بر دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بالا تاکید شده است. با تلگرام فارسی می توانید تعداد نامحدودی پیام , عکس , فیلم , انواع فایل های فشرده , پی دی اف و دیگر موارد را به صورت رایگان برای دوستان و خانواده خود در هر جای دنیا ارسال کنید. گروه های چت تلگرام به بیش از 200 نفر می رسد و این امکان را دارید که برای 100 مخاطب به طور همزمان پیام ارسال کنید. می توانید نرم افزار تلگرام فارسی را در کنار نسخه اصلی تلگرام نصب کرده و به طور همزمان از دو نرم افزار تلگرام در یک گوشی اندروید استفاده کنید.

 

دانلود تلگرام فارسی



:: برچسب‌ها: تلگرام فارسی , دانلود تلگرام , نرم افزار تلگرام , اپلیکیشن اندروید , دانلود برنامه اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

Fallout Shelter 1.1 - بازی فالوت شلتر اندروید

فالوت شلتر یک بازی استراتژیک و فکری با سبکی خاص است که توسط کمپانی Bethesda Softworks LLC برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است و توانسته علاقمندان زیادی را به سوی خود جذب کند. پس از رخ دادن یک فاجعه اتمی روی زمین وظیفه شما این است که با پناه دادن انسان های بازمانده در شهرها و پناهگاه های زیرزمینی و جذب ساکنین بازمانده از طریق ساخت ایستگاه های رادیویی و دعوت آن ها به شهر خود , کارتان را به عنوان شهردار یک شهر جدید شروع کنید. افراد مختلف با مهارت های خاص را در جایگاه های مناسب آن ها قرار دهید و از طریق آموزش و بهبود توانایی های آن ها , شاهد شکوفا شدن افراد و در نتیجه شهر خود شوید. از شهر خود در برابر تهدیدات خارجی محافظت کنید و ساکنین شهر خود را برای ماجراجویی و به دست آوردن منابع لازم برای بقای شهر خود به خارج از پناهگاه بفرستید اما مواظب باشید آن ها را به خطر نیندازید. این بازی فوق العاده زیبا و فکری را از دست ندهید. ساخت و ساز خود را آغاز کنید و پناهگاه هایی مستحکم بسازید و شهری پر رونق شکل دهید.

 

دانلود بازی کلش رویال برای اندروید

 

دانلود کلش رویال



:: برچسب‌ها: فالوت شلتر , بازی , دانلود بازی اندروید , دانلود اندروید , کلش رویال , بازی اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود ringID for Desktop - مسنجر رینگ آیدی برای ویندوز

ringID for Desktop یک مسنجر جدید برای ویندوز و دیگر پلتفرم های موجود می باشد که با استفاده از آن در هر زمان و مکان می توانید از طریق ارسال پیام های متنی , برقراری تماس های صوتی و ویدئویی با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید. کیفیت تماس های صوتی و تصویری در مسنجر رینگ آیدی بسیار بالا بوده و علاوه بر این , نرم افزار از داده های تلفن همراه و باتری کمترین مصرف ممکن را خواهد داشت. برای برقراری تماس های صوتی و تصویری رایگان در این نرم افزار می توانید از 3G,WiFi ,4G و 2G استفاده نمایید و برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه حتی با وجود سرعت پایین اینترنت می توانید به آن متصل شوید. همچنین این امکان را خواهید داشت که انواع فایل های رسانه ای را با سرعت بالا برای دوستان و خانواده خود ارسال کنید. علاوه بر این نرم افزار از قابلیت ایجاد گروه های شخصی پشتیبانی می کند و می توانید با مخاطبین خود یک گروه چت شخصی ایجاد کنید.

 

مسنجر اندروید



:: برچسب‌ها: دانلود , مسنجر , ویندوز , رینگ آیدی , مسنجر رینگ , مسنجر رینگ آیدی ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

RingID.Messenger

ringID یک مسنجر جدید برای دستگاه های اندروید و دیگر پلتفرم های موجود می باشد که با استفاده از آن در هر زمان و مکان می توانید از طریق ارسال پیام های متنی , برقراری تماس های صوتی و ویدئویی با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید. کیفیت تماس های صوتی و تصویری در مسنجر رینگ آیدی بسیار بالا بوده و علاوه بر این , نرم افزار از داده های تلفن همراه و باتری کمترین مصرف ممکن را خواهد داشت. برای برقراری تماس های صوتی و تصویری رایگان در این نرم افزار می توانید از 3G,WiFi ,4G و حتی 2G استفاده نمایید و برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه حتی با وجود سرعت پایین اینترنت می توانید به آن متصل شوید.

 

رینگ آیدی

دانلود مسنجر رینگ آیدی



:: برچسب‌ها: مسنجر اندروید , دانلود رینگ , دانلود اندروید , اپلیکیشن اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود Duolingo 3.18.2 - نرم افزار یادگیری زبان های خارجی برای اندروید

همان طور که می دانید امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی یادگیری زبان های خارجی امری ضروری به شمار می رود و امروزه روش های گوناگونی برای فراگیری زبان های مختلف ایجاد شده اند. با نرم افزار Duolingoیادگیری زبان های خارجی آسان تر از قبل شده است. توسط این نرم افزار آموزش زبان می توانید به راحتی زبان های انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، هلندی ، ایرلندی ، دانمارکی ، سوئدی ، روسی ، اوکراینی ، اسپرانتو ، لهستانی و ترکی را به شکلی سرگرم کننده و در سریع ترین زمان ممکن یاد بگیرید. برنامه اندروید دولینگو با روش های مختلفی نظیر تمرین صحبت کردن , خواندن , نوشتن , گوش کردن , بازی های سرگرم کننده , طرح پرسش , و آموزش لغات و دستور زبان های خارجی به شما در بهبود مهارت های خود در کمک خواهد کرد. همچنین این اپلیکیشن برای یادگیری آسان واژه ها , آن ها را در دسته بندی های مختلف مانند غذاها , اصول , حیوانات و عبارات تقسیم بندی کرده است.

 

دولینگو اندروید

دانلود زاپیا اندروید



:: برچسب‌ها: دولینگو برای اندروید , یادگیری زبان های خارجی , برنامه اندروید , دانلود اپلیکیشن , اپلیکیشن جیمیل اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 650
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد